м. Київ, вул. Бориспільска, 9, корп. 8, оф. 201-А
тел.: О97 З6З 29 29
режим роботи: понеділок-п'ятниця з 10:00 до 18:00
З будь-яких питань щодо придбання роботів-пилосмоків та аксесуарів, гарантійного та післягарантійного обслуговування роботів-пилосмоків звертайтесь, будь-ласка, безпосередньо до нас або наших дилерів, що наведені нижче.
SMARTROBOT
,
Київ
D-SHOP
,
Київ
ROBOTICS.UA
,
Одеса
Купуючи
роботів-пилосмоків в центральному офісі
Clever&Clean в Україні або у авторизованих
дилерів, ви тим самим купуєте легально
поставлену та сертифіковану техніку.
Кожен покупець "білих" роботів-пилосмоків
має право на звернення в сервісний центр
в гарантійний період для безкоштовного
усунення заводських дефектів, а після
спливу гарантійного терміну - на оплатний
ремонт вироба. Сервісний центр має право
відмовити в обслуговуванні та/або
ремонті продукції ТМ Clever&Clean та Neato,
що була придбана в неуповноважених
точках продажу. Звертаємо увагу, що так
звана безумовна або світова гарантія
та/або сервісне обслуговування політикой
обслуговування Neato Robotics не передбачена.
Отримати безкоштовне гарантійне
обслуговування та сервісну підтримку
можна лише в країні, де був придбаний
робот. Детальніше ознайомитись з
політикою гарантійного та сервісного
обслуговування компанії Neato Robotics ви
можете за
цим
посиланням
.
Оскільки
в Україні, нажаль, є ринок неоригінальних
аксесуарів та відновлених роботів, що
продаються під виглядом нових, застерігаємо
від їх придбання у недобросовісних
продавців. Первірити чи має придбаний
вами робот Neato гарантійну та сервісну
підтримку в Україні ви можете за
цим
посиланням
.
Доставка замовлень
Доставка замовлень, як правило, здійснюється перевізником Нова пошта на отримувача та відділення, вказаного під час оформлення замовлення на сайті. У разі якщо ви потребуєте зміни отримувача або його адреси, у разі якщо ви бажаєте замовити доставку кур'єром нашої компанії (при доставці роботів-пилосмоків по Києву) - зазначте це під час оформлення замовлення на сайті або повідомте менеджера під час розмови, або самостійно зв'яжіться з нами.
Повернення товару
Відповідно до положень законодавства України, покупець має право на повернення придбаного товару. Наша компанія в повному обсязі дотримується законодавства щодо захисту прав споживачів. Тому, для здійснення повернення придбаного товару, переконайтесь що він підлягає поверненню (не сплив 14-денний термін від дати придбання, товар придбаний безспосередньо у нас, а не в іншій точці продажу, працездатний, не втрачено товарний вигляд тощо) та зв'яжіться з нами щоб повернення замовлення та оплати за нього було здійснено в максимально короткі терміни.
Залишились питання? Напишіть нам і ми обов'язково з вами зв'яжемося