Наші контакти


м. Київ, вул. Бориспільска, 9, корп. 8, оф. 201-А
тел.: О97 З6З 29 29
режим роботи: понеділок-п'ятниця з 10:00 до 18:00

З будь-яких питань щодо придбання роботів-пилосмоків та аксесуарів, гарантійного та післягарантійного обслуговування роботів-пилосмоків звертайтесь, будь-ласка, безпосередньо до нас або наших дилерів, що наведені нижче. 

SMARTROBOT ,  Київ

D-SHOP ,  Київ

ROBOTICS.UA ,  Одеса


Купуючи роботів-пилосмоків в центральному офісі Clever&Clean в Україні або у авторизованих дилерів, ви тим самим купуєте легально поставлену та сертифіковану техніку. Кожен покупець "білих" роботів-пилосмоків має право на звернення в сервісний центр в гарантійний період для безкоштовного усунення заводських дефектів, а після спливу гарантійного терміну - на оплатний ремонт вироба. Сервісний центр має право відмовити в обслуговуванні та/або ремонті продукції ТМ Clever&Clean та Neato, що була придбана в неуповноважених точках продажу. Звертаємо увагу, що так звана безумовна або світова гарантія та/або сервісне обслуговування політикой обслуговування Neato Robotics не передбачена. Отримати безкоштовне гарантійне обслуговування та сервісну підтримку можна лише в країні, де був придбаний робот. Детальніше ознайомитись з політикою гарантійного та сервісного обслуговування компанії Neato Robotics ви можете за  цим посиланням

Оскільки в Україні, нажаль, є ринок неоригінальних аксесуарів та відновлених роботів, що продаються під виглядом нових, застерігаємо від їх придбання у недобросовісних продавців. Первірити чи має придбаний вами робот Neato гарантійну та сервісну підтримку в Україні ви можете за  цим посиланням .

Доставка замовлень
Доставка замовлень, як правило, здійснюється перевізником Нова пошта на отримувача та відділення, вказаного під час оформлення замовлення на сайті. У разі якщо ви потребуєте зміни отримувача або його адреси, у разі якщо ви бажаєте замовити доставку кур'єром нашої компанії (при доставці роботів-пилосмоків по Києву) - зазначте це під час оформлення замовлення на сайті або повідомте менеджера під час розмови, або самостійно зв'яжіться з нами.

Повернення товару
Відповідно до положень законодавства України, покупець має право на повернення придбаного товару. Наша компанія в повному обсязі дотримується законодавства щодо захисту прав споживачів. Тому, для здійснення повернення придбаного товару, переконайтесь що він підлягає поверненню (не сплив 14-денний термін від дати придбання, товар придбаний безспосередньо у нас, а не в іншій точці продажу, працездатний, не втрачено товарний вигляд тощо) та зв'яжіться з нами щоб повернення замовлення та оплати за нього було здійснено в максимально короткі терміни.

Залишились питання? Напишіть нам і ми обов'язково з вами зв'яжемося

Thank you! Your message has been sent.
Unable to send your message. Please fix errors then try again.